keskiviikko 17. helmikuuta 2016

Väsymystä ja opiskelua...=__=;

Aamulla kun heräsin oli eka  pirtee olo sillee "huomentaah~ :) " , mutta sit pian se muuttu ärtyneeksi ja väsyneeksi af  ilman mitään syytä =____=;.
Kuuden tunnin yöunet ei vissiin sittenkään virkistä mua tarpeeksi xD.
Mutta sit kuuntelin musaa mm. Jason deruloo aamul.
Tunneil pystyin keskittyy ihan hyvin ja ei se väsymys enää mua sillee häiritse. Paitsi silleen et jos me tankataan vaik kolmesti et Pluto on koira niin sit kun ope kysyy mikä Pluto on niin oon sillee "ööh...musta tuntuu et me ollaan puhuttu tästä monta kertaa ja et mun pitäis tietää tää...mut mä en muista ...=____=, " .
Tänään meen koulun jälkeen kirjastolle purkamaan läksykasaa xp.

Yritin mennä eilen ajoissa nukkumaan mut sit chattasin keskiyöhön asti xD OuO; . Eli suunnitelma toimii hyvin käytännössä...xD

Mites teillä lukijoilla? Ootteko virkeitä tai väsyneitä aamul ja päivisin? Meettekö ajoissa nukkumaan vai onks teidän uni rytmi yhtä fucked up kuin mun?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti