sunnuntai 14. helmikuuta 2016

Pitkästä aikaa salilla...ja taivaassa xD

Okei eli olin tnä ptkästä aikaa kaverini Pauskin kanssa salilla ;). Ja ens viikol meen uimaan ja hiihtolomal joko uimaam tai salille taas :).
Eli alkaa salilla käynti jatkua taas :).
Ja tnä sali treenin jälkeen mä.pääsin taivaaseen...
Eli lämpimään suihkuun heti treenin jälkeem.
IHANAA!
x3 o~o ~:) =~=

Ja tänään ja eilen oli siis sellasta IHAN OIKEETA PAKKAS LUNTA! X3 O~O

Sit kun mä saan salirumban käyntiin niin käyn salil noin kerran viikossa. Oon ite huomannut et en ite todellakaan saa itteeni raahattuu salille jotain viis kertaa viikos ja sil menos mul kerran tuli ylikuntokin...xD . Lisäksi mun motivaationa toimii se et haluun et mun peruskunto pysyy hyvänä/ok:na. Ja oon huomammut et ite mulle riittää se yks tai pari kertaa salil käymistä viikos x). Mun hyötyliikunnan määrää vaihtelee mm. Siitä et kyytsääkö mun vanhemmat mua kolme viikkoo putkeen vai ei xD. Lisäksi se et tartteeko hakee polttopuita tai tehdä lumitöitä. Meil on omakotitalo joten sit kun lunta tulee niin aurattavaa löytyy paljon xD.

Käyttekös te lukijat salilla? Tai treenaatteko jotenkin muuten? Ja kuinka usein? Ja mikä teitä motivoi?
Oikeesti mä oon nyt silleen wat , mtä se salireissu oikeen teki mulle?! O___o
Koska nyt oon hyvällä tuulella ja sellanen "voisin tehdä läksyt olo ^//w///^ " -O.o
Eli taidanpa tarttua kynästä kiinni ja alkaa painii läksyjen kimpus nyt kun mul tää flow viel tuntuu olevan :"D :).

2 kommenttia: