torstai 18. helmikuuta 2016

Amislaisen penkkarifiiliksiä ^-^

Tänään sato rakeita. Jee! ^w^ ne.oli kauniita~ :) mut sit mul meni pian hermot kun ne meinas sataa mun niskaan vaikka mulla oli huppu ja huivi ó3ò; ónò;

Mun kamut oli pukeutunut super söpöihin kiruguneja eli ne oli esim kultanpandoja :3
Ja sit yks mun toinen kamu oli pukeutunut yugiohin päähenkilöks o3o (ja en tajunnut ottaa kuvaa TT^TT/ampuu itsensä)

Mun kamut myös tykkäs lahjottaa mulle viikonlopun karkit x3 :"D

Kuolaan näiden perään eli huomenna juoksen kirjakauppaan ostoksille...>3>
-mehu kirja ja naruto manga
Mehu kirja , koska...
Mul on ongelma et syön välipalaks vaan leipää niin pitää opetella syömään jotain muutakin..^^; plus kirjas oli ohjeita ja reseptejä esim unettomuuteen ja ihon kunnossa pitoon o3o
Ja mä syön muutenkin kasviksia liian vähän...noi on mun ruokavalios ainoot ongelmat

Ja toiveammatti oli ravitsenusterapeutti hehe (ampuu itsensä) (note:älä pliis mee ampuu ittees. Jätä se homma mulle. Lol)

Naruto vol 71 "rakastan teitä"
Nimen takii
Ja ilmesesti en ollutkaan näin pitkälle päässyt nettimangassa...

Mun kotimatka meni sillee:
-nilkka "sattuu"
Mä "suu kiinni ja kävele vielä sellanen kolme ja puol kilsaa"
Nilkkaa *sattuu vieläkin* (taisin nyrjäyttää sen kun yritin ottaa videota mun pulkalla laskevasta kamusta :"D)

Okeih eli pääsin just kotia ja mun päkiöitä särkee ihan vietävästi xd (tätä sattuu välillä kun olen kävellyt. Iskä epäilee et mun duck walk vaikuttaa asiaan :"D (eli kai joku rakennevika^^;)

Penkkareita oli kiva käydä kattoo aika vaan meni aika nopeesti ja olisin halunnut ottaa enemmän kuin kaks kuvaa ja jutellakin mun kamujen kaa enemmän
Nyyh nyyh :'(

Iskä eilen kerto mulle ja äidille et se keksi meille viikonlopuksi kivaa tekemistä :D=kotihommia...=_____=
Eli en voi olla viikonloppuna kamujen kaa....tosin ei kukaan mun kamuja varmaan kumminkaa ois voinu olla mun kaa viikonloppuna..eli abi kamut menee risselle ja mä raadan kotitöiden paris...vau, täähän kuulostaa ihan tuhkimolta :"D

Oon hyvin hämmentynyt siitä et nyt on helmikuu ja kaupoissa myydään jo munia (kananmunia ofc :"D) ja pääsiäiskortteja O.o
Ei jotenkin tunnu oikein pääsiäiseltä...xD ^^;

Tulin kotiin jo jonkin aika sitten ja mun jalkoja vielkin paleltaa ó___ò ó^ò

Oon hyvin hämmentynyt..O.o
Koska viikonloppuna tein kevyen salitreenin ja siitä tuli mulle parempi olo sillee et tuli pirteempi olo ja lima lähti liikkeelle (ainahan se parempi kuin se et se kertyis jonnekin poskionteloihin O___o) toissapäivänä taas kävin amis kamujen kaa uimas ja sit eilen oli räkäkurlu olooh ó____'ò :'/ (note:ei vissiin kannata menmä uimaan jos kevyttä flunssaa vaik se oiski kestänyt jo noin 2-3kk xD )
Ja tänään taas...ei oo kipee olo!:D
Dagug with my body system O___o

2 kommenttia: