torstai 18. helmikuuta 2016

Leffoista x3 ^u^;

Tänään kun olin menossa kotiin näim deadpoolin leffajulisteen:
Badass
Smart ass
Great ass (wat ? ;"D)
Deadpool

Ja haluisin kovasti nähdä sen leffan koska se vaikuttaa läpältä :"D x3
Mut mun kokemuksel siin käy niin et kukaan mun kamuista ei haluu nähä sitä ja lopputulos on "äiitiii, haluutko mennä mun kaa leffaan?:o" m
Mua ei oikeestaan enää silleen nolota käydä esim äiskän ja siskon kaa leffas. Mut mä muistan joskus pari vuotta sitten vielä kun me käytiin koko perhe leffas (sama juttu kuin messuilla) ja mun iskä laitto aina päähän sellasen super huomiota herättävän hupasem tetsonin...=_____=; mut se täs yks päivä lupas et sit kun siit henki lähtee niin mä saan sen hatun. Elikkä joskus vanhempana musta tulee söpö tai laimea indie tyttö x3 =___<; (practising my winking skills already xD)

Toinen semi mielenkiintoiselta vaikuttava leffa on carol joka kertoo kahdesta naisesta, jotka tapaavat ja toinen heistä on naimisissa miehen kaa ja ne naiset rakastuu toisiinsa ja se nainen eroo sen miehestä tai jotaln. Elokuva sijoittuu siis kai aikaam joskus ennen 2000-lukua.

Onko leffateattereissa tällä hetkellä mitään teitä kiinnostavia leffoja?:o ja onko teidän mielestä perheen kaa leffaan meneminen kivaa vai noloo?:o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti