torstai 11. helmikuuta 2016

Sataa...

Heips.
Sain tänään mun lähihoitajan eettiset ohjeet kokeen takas ja sain luokan parhaan numeron siitä (kiitettävän).
Waaat!? :O
Sain siis tästä tietää siten et olin välkäl käytäväs kaikes rauhas yksin kirjoittamassa fanifiktioo kun mun ryhmänohjaaja oli yhtäkkii tupsahtanut siihen mun viereem ja moikkas mua.
Hui  saatana! O_____o (sain traumoja koska ope...lol xD)
Eli viime tipas edellisenä iltana muistiinpanojen tekeminen värikynillä taisi olla hyvä idea ;D.

Sain tänään selville et me kai valmistutaan keväällä 2017. En tiedä miks hitos olin luullut et me valmistutaan syksyllä 2017 xD/shot me now pls.

Ulkona sato...ja oli kylmä..ja mä vittu palelin koko ajan mun tuulitakis. >_>

Hain tnä kuntarekryn kautta varmaan viiteen miljoonaan työpaikkaan kesäksi töihin. Siis se kymmenen sivun hakemuksen täyttäminen oli siis ihan kauheeta Dx. Mul meni varmaan sata vuotta täyttää se ! (No okei yks tai kaks tuntii O___o waaat). Osittain siks et kun yritin laittaa mun drivesta ov?oc?ansioluettelo.?..cv! XD niin se oli kai liian suuri..? Koska sit se flippas mut pois ja mun piti täyttää samoja kohtia kahesti tai kolmesti. Minä ja mun helvetillisen samsungin jokapäivänen elämä helvetin liekeissä xD.

Onkos teissä lukijoiden joukossa muuten yhtään percy jackson faneja? Kirjotan siitä meinaan tällä hetkellä fani fiktiota...not that anyone cares>__>;  xD lol.
Tai the legend of korra faneja? Mun ship siinä on Korrasami x3 . Percy jackson ja heroes of olympus jakaa mua sit hirveesti kahtia koska shippaan sekä Percico että Percabethia. Sillee miksii?! :;;A:;;
Ehkä opin rakastamaam Solangelo shippikin viel joku päivä. :)

Huomenna mun kamuil on äikän tekstitaidon yo koe. Toivotan onnea heille siihen! :]. Sit huomen mul on itsenäistä opiskelua 8-11 eli varmaam tapan itseni hakkaamalla kirjalla päähän...(r.i.p minä :;;;x;;;, xD )  sit huomisen äikän yo kokeen jälkeen meen Marsun kaa kaffelle (eli käytännössä kuolaan kun Marsu juo ja syö koska mun rahat meni eilen kirjaston kahvios kun olin nälkäkuoleman partaalla 2h 20min läksyjen tekemis urakan jälkeem Dx. Leipä makso 3,50€ ja mul oli 4,20€....nice...

Sit meen Pauskin kaa mahdollisesti viikonloppuna salille...ja lauantaina infos on askartelupäivä ystävänpäivän kunniaksi♥★:-D . Saisinkohan ketään kamuu houkuteltuu sinne? Hmm..:/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti