keskiviikko 10. helmikuuta 2016

postaus pitkästä aikaa


heips! X)
en oo postannut ikuisuuksiiin! O_____o;;;;;;;
mun huoneen make overissa kävi siis silleen et mul oli paljon kivoi idiksii mut sit olin liian epävarma ja laiska toteuttaakseni niistä mitään..xS mua ei meinaan oo jostain syystä oo siunattu sisustajan lahjoilla (toisin kuin mun siskoa ja äitiä) eli en yhtään osaa kuvitella lopputulosta päässäni ennen kuin oikeesti nään sen xD

mut sit toiseen asiaan...
valmistuin tässä syksyllä lukiosta ja aloitin nyt tässä keväällä lähiksen yo-linjalla. Huomenna me keskustellaan koulussa lisää siitä et kestääkö meidän opinnot 1,5v vai jtn 2-3v.

sori en oo varmaan hyvä kirjoittaan blogitekstei....^^;;;;;;;

Mutta tosiaan aloitin lähiksel 12.1 ja sillo mun luokkalaiset oli tooooosi arkoja ja hiljasii ja ite ooon sellanen extrovertin ja introvertin sekasikiö (wat? xD) niin alku oli mulle tooosi hankalaa xddd. Meidän luokalla on siis mun lisäksi vaan yksi extrovertti tyttö ja se on tosi usein poissa koulusta...en tiiä miksi mutta toisaalta ei se mulle kuulukaan. OuO;:: Mun ryhmä koostuu siis seitsemästä opiskelijasta (lol).  Eli siis alus kun yritin (ainoana m eidän luokalta...-.-; ) virittää keskustelua kyselemällä vähän kaikenlaista tyyliin musamakuu ja mitä tyypit tekee vapaa ajal niin aluks kukaan ei joko vastannut tai sit vastaus oli tyyliin "vähän kaikenlaista..." mistä olikin sitten vähän vaikeampi jatkaa keskustelua xD.

Eilen huomasin et olin johonkin kirjoittanutt ylös  tokana koulupäivänä et olin sillo jutellu jo 3-4 henkilölle ...Ouo; mikä on kait aika hyvin kahdelta ekalta koulupäivältä..? ja nykyään taas (vähä vajaa kuukausi myöhemmin ) juttelen jo noin 13-14 tyypille ja kamuja mul on ehkä noin. 10 ..? eli ihan kivasti oon saanut jo kavereita :). Ihan alus (noin ekat kolme viikkoo) olin toosi epävarma et onkohan tää sittenkään mun ala kun kaikki piikittämiset(oon piikkikammonen hehe) ja lääkelaskut hirvitti ihan hirveesti.

sain lääkelaskennan kokeesta hylätyn. mul oli siinä kuus väärin. noooooo! ::::::;A:;::;::

..mutta mulla oli siitä eilen uusinta ja sain kaikki kuusi tehtävää oikein eli pääsin läpi..!
JES JES JES!!;DD
Lisäksi pistämiset suijui multa perfecto *thumbs uo* :D . mut en silti tykkää ite tulla pistetyksi. Nyt voin siis tulla piikittelemään teitä, lukijat.
MWAHAHAHAHAHAHAHHAHA :"D (okei nyt hullunauru pois OuO; )

tästä blogitekstistä näyttää tulevan pidempi kuin eka kuvittelin...xD

Mun kaveri siis alotti tässä bloggaa aktiivisesti ja se sai mut innostumaan yrittää blogin kirjoitusta jälleen. Saa vaan nähä tuleeko mun postauksista kuinka aktiivisia koska mulla blogi postaus ideat on vähän vähissä xD OUO;;.

kesätöitä en oo vielä hakenut vaikka pitäisi ja se stressaa mua O____O; : Ootteko te aloittanut jo kesätöiden hakemisen? tai aiotteko ylipäänsä hakea kesätöitä? Onko teillä kokemuksia kesätöistä? Millaisia? Mul on haave saada täks kesäks töitä tai mennä kesäks jonnekin kauemmaks pois kotoo esim kamulle tai mummulle...*dreamy sigh* :) ~:)

Eilen kirjoittelin ystävänpäiväkortteja parille kauempana asuvalle kamulle ja olin niiden postikorttien kirjoittamisesta ihan yhtä innoissaan kuin lapsena (lol). :D Heitin niihin kortteihin ihan sikana paskaa läppää esim. "meidän ystävyys kuolee vasta sitten kun helvetti jäätyy...eli varmaan parin vuoden pasta ilmastonmuutoksen takii xD".

meidän koulussa myydään kait tän viikon perjantaina meille opiskelijoille eurolla ystävänpäivänruusuja...mietin ostaisinko sellaisen mun naapurintädille jonka oon tuntenut pikku penskasta asti.. >u>;

Loin tos viikonlopun aikana myöskin postcrossing tilin ja oon siitä nyt todella innostunut!:D Nyt pitää vaan lähettää eka kortti jollekin onnekkaallle! >3<

Ois hei tosi siistii jos kommentoisitte asioita mistä haluaisitte mun kirjoittavan, onko täs blogis jotain kehitettävää ja mitä mieltä ootte tästä tähän mennessä? :D :)

5 kommenttia:

  1. Sun pitää jatkaa tätä kirjoittamista! Ja kerro kun olet julkaissut sen tekstin missä mä olen! Eli varmaaan seuraavan tekstisi! Odotan innolla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ehdotomasti!:D xD. Okei kerron x3

      Poista
    2. Postasin seuraavan tekstin jo ;) . Halusin kirjottaa susta siihen enemmänki mut bloggerin mielestä siitä tekstistä meinas tulla ylipitkä romaani ja se ei antanut mun kirjoittaa enempää! :"D mut kirjoitan susta ja sun blogisra sit ens postaukseen x3

      Poista