lauantai 20. helmikuuta 2016

Mikä on pop up?!!?

Okei eli sain siis äidiltä eilen tietää et tän viikon sunnuntaina Helsingissä ois pop up myymälöitä (kellonajasta en tiiä). Ja mun äiti siis kannusti mua meneen sinne jonkun kamun kaa...

Mikä on pop up?
Kaikki kaverit, joita kysyin tulemaan mun kaa sunnuntaina Helsinkiin esitti ton saman kysymyksen. Eliih..7 ihmistä. Olin tässä vaiheessa aika järkyttynyt siitä et mun kaverit ei tiennyt mikä on pop up O___o. Eli mun teki hirveästi mieli kiljua, napsahtaa ja facepalmata. =_____=.

Pop up tarkoittaa siis sitä kun tavikset ihmiset saa luvan pystyttää kojuja/myydä esim ruokaa muille yhden päivän ajan. Ja siitä oli ainakin viime vuonna uutisissakin. Joten ihmettelen miten mun kamut ei tiiä.  =_____=; . Note;itse katon uutiset ehkä viidesti vuodessa xD.

Tiesittekö te mikä pop up on? Ja oletteko aiemmin menneet tai aiotteko mennä tän viikon sunnuntaina hesaan pop up-myymälöitä tutkiin? :)
Tällä menolla vaikuttaa siltä että lähden joko äidin kaa tai sit en ollenkaan lähde :'v. Note;kukaan mun kavereista ei innostunut tai ehtinyt tähän pop up juttuun mun kaa vaik ne muuten helsingissä tykkääkin juosta..=__=; .

No mutta, mukavaa viikonloppua ja hiihtolomaa teille kaikille? :)

2 kommenttia: