lauantai 20. helmikuuta 2016

Kokkailua:leipiem tekoa ;9

Heips ;9 .
Eilen suurista epäilyistäni huolimatta (mun kokkikirjat yleensä kerää pölyä hyllyssä...>___>; ) huolimatta ostin uuden keittokirjan!:D :9
Ja koska oon vähän baka(=idiotti,tyhmä) kokki, jolle kaikki pitää rautalangasta vääntää niin tää kirja on tosi hyvä kun siinä on tosi hyvin selitetty raaka aineet ja mitä sun niinku pitää tehä!:D plus 25€ on aika halpa hinta tästä :).

Kokkaaminen sujui näin...
Leivän leikkuu:
*leipä tippuu lattialle* ^^;

Leivän rasvaaminen (mä ja mun epäterveelliset elämäntavat xD):
*kylmää rasvaa menee sormelle*
"Mul meni kylmää rasvaa sormelle! Ja se tuntuu ninku eahhhäähahh! D: "

Kirja
Opiskelijan herkkukirja:moderneja ja helppoja aterioita alta 20 minuutin!

Ohje:
Leikkaa patongista siivuja
Tee sivuun viilto täytteille
Älä tiputa leipää lattialle kuten mä xD
Rasvaa leipä(tai jätä rasvaaminen väliin, your choice)
Älä panikoi jos rasvaa tulee sun käteen xD
Tee juusto ja kurkku siivuja
Änge patongin sisään juusto siivuja(sun lempparijuustoo), kinkkusiivuja (sun lempparikinkkuu) ja kurkku tai suolakurkku siivui
Voit laittaa majoneesii tai kastiketta väliin jos haluat (mä taas tajusin et meil on kevyttä talon kastiketta vasta kun olin paistanut leivät niin vaan löräytin siihen päälle=sottaa kädet x"D)
Paista leipägrillissä tai uunissa tai lämmitä mikrossa
anna leivän jäähtyä etten polta kitaasi xD ono;
SYÖ! :D :"D

Laittaisin mielelläni tänne kuvii mut mun blogger app vihaa mua niisk :'(

Huom! Muista siivota keittiö kokkauksesi jäljiltä tai saat vanhemmilta huutia! (Istui kokkauksen jälkeen iloisena pöydän ääres ja muisti siivota jäljet vasra kun äiti siitä muistutti :") )

2 kommenttia: