keskiviikko 24. helmikuuta 2016

Ientulehdus, opiskelua ja hauskanpitoa

Eilen mun ikenet alko vuotaa verta...;;;A;;;; mulla on siis ientulehdus jee...Tänään ostin uuden hammasharjan, jossa on jotain outoja kumiosia O___o. Niiden tarkoitus on siis hieroa ikeniä→parantaa ikenien verenkiertoa→vahvistaa ikeniä. Ja olin siis niin helpottunut kun hampaiden harjaus tänään ei sattunut uuden harjan oudoista muoviosista huolimatta. Se oikeastaan tuntu ihan mukavalta...O__o wat.

Nyt on ke-to yö kun kirjoitan tätä ja meil on ens viikon keskiviikkona oppimisen testi noin 11 kappaleesta turvallisesta lääkehoidosta...oon ekan kappaleen puolivälissä menossa...;;;;A;:;;;. Lisäksi me saatiin nettitehtäviä lomaksi, joita en ole edes aloittanut...ihanaa. opiskelua lomalla -____-.

Loma mulla alko siis näin:
Viime viikon torstaina kävin katsomassa penkkarit päästyäni koulusta ^^. Perjantaina piirsin. Lauantaina ja sunnuntaina laiskoittelin kotona ja me katottiin toista kertaa jurassic world ja olin ihan sillee kuset housussa koska dinot syö ihmisiä..O___O. Maanantaina olin kamun kaa ^-^. Tiistaina meil oli sähköt pari tuntii poissa joten ulkoilin ja katottiin perheen kaa moby dick-leffa, joka oli todella huono. Tänään käytiin mummulla ja rampattiin kaupungilla äidin kaa...joka oli ihan kivaa mut kotiin tullessa olin ihan naatti...=____=; . Huomenna(okei tänään nukkumisen jlk) meen kaverille ^-^. Eli viikonlopuksi on luvassa pänttäämistä >:) .

Kulutatteko hiihtolomam opiskellen vai muulla tavoin?

Ens viikon lauantain oon muuten menossa kaverin kaa hesaan!:D.

Mukavaa yön jatkoa :) .

2 kommenttia: