tiistai 23. helmikuuta 2016

Sähkökatkos!? 0-0

Eli tänään olin mun huonees kun mun huoneen lamppu vaan yhtäkkii sammu o.o .

Mitäh...?

Noh se varmaan palo >_> xD.

Sit myöhemmin yritin lataa mun kännyy kun siin oli noin kymmenen prossaa akkuu jäljel mut se ei latautunut...:;;A;;;; (note:laturi ja känny tykkää kun sä roikut sängyn laidal ja yrität olla netissä samal kun lataat sun kännyy)

Ja kun yritin laittaa muita mun huoneen valoja päälle niin ei tapahtunut mitään, sama vessojenkin kohdalla.
Ekaa kertaa olin kiitollinen siitä et meidän yläkerran veskis ei oo ovee niin siel sentään näkikin jotain ilman valoja :"D. Meiltä siis oli mennyt sähköt o____o dydndyndyndyyyn.

Eli palasin takas kivikaudelle (lol), aikaan ennen youtubea ja vessan valoja.

Sain vanhemmilta siis tietää et oli etukäteem ilmotettu (muttei mulle kerrottu -____-) et 23. Päivä menee sähköt joidenkin korjaus-tai huoltotöiden takia.
Eli luin lehtee mun hämärässä huonees xD(näin pilataan näkö) , käytin  kanii ulkona,  tein kotihommii pihal ehkä maks. Puol tuntii ja sit pääsin lenkille koska mun alaselkää särki työnteosta (geenien ansiosta jees) :"D.

Ja kun olin palaamassa hikisenä lenkiltä niin kamala ajatus iski mun päähän. "Mitä jos meidän suihkusta ei tuu vettä? Ja miten mä kuuntelen musaa ilman youtubee(mul on ehk 10-20 levyy ja kuuntelin ne täs talven aikana varmaan ainakin 5 kertaa jokasen läpi)  O____o "
Mutta onneksi joku taisi tajuta et saa.mun vihat niskaans jos sähköt on poissa yli kaks tuntii koska kun tulin sisälle niin sähköt toimi taas ja olin sillee "halleluuja valojaaa ~:) ".

Mitä te yleensä teette jos on sähkökatko? Siis sillä oletuksel et se ei kestä vuorokautta. Eli miten saatte ajan kulumaan ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti