tiistai 23. helmikuuta 2016

Märät farkut koska...>___>;

Eilen olin siis kaverillani kylässä ^--^ (6 tuntii ouo; )
Onneks ehdin syödä lounaan ennen lähtöö koska me oltiin 11/12 mais ruokakaupas ja joskus 12-12:30 mais mun kaveril jo.

Eli mun kaveri oli siivonnut=siirtänyt paperikasoja huoneen lattian reunoille et siel pysty käveleen ja istuun. Ja sit se kasas ne takas siihen keskelle lattiiaa koska logiikka..xD.
Yritin siis saada mun kaverin lukeen mun kahta fani fiktiota mut suurimman osan ajasta se kasas sen piirustuksia niiden mun fani fiktio vihkojen päälle..>__>,
Ja sit me puhuttiin meidän hahmoista, tarinoista, vanhoista piirustuksista ja vanhojen hahmojen ulkonäön muuttumisesta jne. Lisäksi mul oli päällä vaan t paita, ohut farkkupaita ja farkut mut tein mun kaverin huonees lämpöhalvaus kuolemaa koska siel oli 25°C tropiikki xD (eli kuolen varmaan etelänmatkoilla).

Sit me mentiin pihalle ja oltiin lumisotaa mun kamun ja sen sisarusten kaa ja tehtiin lumiukkoi ja olin poliisii ja rosvoo mun kamun pikkusiskon kaa ja mä sain lumipallosta osumii minkä takii kaaduin maahan tehden kuolemaa Dx ...ja farkut jalassa tietty xD. Huomasin kans et kiljun ja kiroilen paljon kun joku jahtaa mua lumipallojen kaa owo; .
'Eiiih!!!:'DD"
"Ei helvetttiiih!!!:"D"
Eli mun (tulevat lapset) varmaan oppii ekaks sanoon kirosanoi ennen kuin ne oppii sanoon "äiti" :"D .
Ja siis oli tosi hauskaa mut mun jalkoi alko jossain vaihees palella koska mun farkut oli reisistä sääriin ästi märätä >u>; . (Koska kun menin kamulle niin mun äiti aatteli et ei me kumminkaa olla pihalla...mut sit me oltiinkin :"D.)

Ja sit me mentiin keittiöön syömään (ja ehdittiin kattoo horoskooppi juttuikin mitkä oli tosi osuvii mun kohal o.O ouo)  ja jäätiin sinne istuun kaheks tunniks ja mun känny oli mun kamun huonees latautunas ja en ollu huomannut et mun vanhemmat ja sisko oli yrittänyt saada mut kiinni niin sit yhtäkkii kello olikin kuus ja mun äiti oli pimpottamassa mun kaverin ovikelloo :'D.

Eli siis kun oon mun kavereiden kaa aika kuluu nopeemmin kuin tajuan :"DDD.

Mukavaa hiihtolomaa kaikille x3. Ja kertokaa vapaasti et millasii hiihtoloma planei teil on, ootteko Suomes vai ulkomail, perheen vai kamujen kaa jne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti