sunnuntai 6. marraskuuta 2016

Talven hifistelyä

Heips!
Tulin tässä vähän aikaa sitten äidin kanssa lenkiltä kotiin ja sain siitä inspiraation kirjoittaa tänne jotakin kivaa teen hörppimisen lomassa =)

  Jotain uutta,jotain vanhaa
Aloita kirja tai uusi tv-sarja tai innostu jo aiemmin aloittamastasi mutta kesken jääneestä sarjasta uudelleen.
  Itse voin suoraan myöntää että olen enemmän hifittänyt uusia kuin vanhoja asioita nyt viime aikoina:tämän seasonin aikana alkanutta yuri on iceä on tultu seurattua innolla ja lähes kiljuttu uuden jakson ilmestyessä. Ja bbc-sarjaan perustuvasta mangasta sherlock olen alkanut intoilla >3<.
  Näitä vanhoja asioita tällä listalla edustaa wattpadin kirjastoni mihin en ole juuri mitään uutta lisännyt aikoihin vaan lähinnä jatkanut samojen fikkien lukemista. Näistä ehkä innokkaimmin olen lukenut hyvän wattpad-ystäväni kirjoittamaa lähes 40 kappaleen pituista fanifiktiota 😁👍.

  Lumi<3
Itse en autoa aja joten autosta en ole lumia joutunut pyyhkimään eikä lunta ole vielä tullut niin paljon että minun olisi tarvinnut lumitöitä tarvinnut tehdä. Korkeintaan harjata terassilta enimmät lumet pois. En ole vielä siis joutunut lumen ikäviä puolia hirveästi kokemaan joten olen siitä nyt ihan fiiiliksissä😃😄. Saa nähdä kuinka tympääntynyt olen lumitöihin sitten kuukauden tai kahden kuluttua😂. Mutta nyt hypetän lumesta ja lunisateesta siis oikein innoissani👍👌👌👍. Paitsi rännästä en tykkää yhtään😒, joten toivottavasti sitä ei tule. Mutta toivotaan et tää lumi pysyyy nyt hei!😃😁

  Teetä
Nyt varsinkin ulkona tehdyn lenkin jälkeen kurkku oli vähä kylmissää nii tarjosin sille teetaivaan karibian aurinkoa😁👙🎉🌴☀😂.

Vinkki:
Älkää missään nimessä menkö lenkille. Koska lenkki on erittäin paha. Se auttaa röörien tukkoisuuteen ja tekee teidät niin väsyneiksi että voisitte heti nukahtaa kotiin päästyänne ja unohdatte kaikki murheenne. Lisäksi se antaa inspiraatio ja hyvän tekosyyn juoda teetä lisää. Joten älkää hyvät lukijat siis missään nimessä menkö lenkille näiden kamalien seurausten takia😏😂👌.

...😏
Nyt varmaan loppuilta menee pääsykokeisiin lukemisessa ja nukkumisessa tai rentoillessa. Ja jos teitä kiinnostaa mihin pääsykokeisiin olen täällä lukemassa niin käykääpäs lukasemassa mun aiempi postaus tältä päivältä nimeltä wishlist.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti