keskiviikko 9. marraskuuta 2016

My day 8.11:Päivä hesas

Meidän luokka kävi tänään hesassa ja meno oli niin mahtavaa et päätin tehä siitä postauksen x))

  Ekaksi me käytiin tutustumassa Sony music musayhtiöön. Siel oli aika pirun mahtavaa ja esitys oli nii tyhjentävä ettei mulla jäänyt mitään kysyttävää. Uskon tosin et se ois kiinnostanut pauskia muakin enemmän jotem harmitti ettei hän päässyt mukaan :( . Päästiin myös ennakkoon kuulemaan viewin kappale deeper. View on siis 24v suomalainen räppäri josta en ollut kuullutkaan aikaisemmin xD .

Käytiin block by dylan nimisessä ravintolassa. Koko ravintolasta en ollut aiemmin kuullutkaan eli kerta oli eka tänään siellä.

  Ekaksi olin hyvin vaikuttunut kyseisem raflan sisustuksesta. Lisäksi ruoka näytti erittäin houkuttelevalta. Söin paistettua punakaalta,basmatiriisiä sekä kanaa oranssissa kastikkeessa. Lisäksi myös hieman kurkkua ja tomaattia ja olematon määrä raejuustoa xD. Kaikki lautasellineni osui ja upposi vaikka tavallinen kaali ei mulle mene yhtään ilman siirappia xDD.

  Seuraavaksi päästiin seuraamaan pitäisikö olla huolissaan ohjelman kuvauksia ohjelman yleisöstä. Panelistien juttuja oli hauska kuunnella ja nauroin paljon ja usein. Ja siel oli panelistivieraama tarja halonen!!! Mitäh!!!:OOO ja sen jakson pitäisi tulla telkasta 17.11 :").

Ja päivän huippuhan oli se kun menin vanhempien kyytiin ja heti kun olin saanut oven laitettua perässäni kiinni sain kuulla et meidän auton takaikkuna meni rikki.

Ja mun eka reaktio tietenkin oli:
Menikö se rikki siitä kun laitoin autom oven kiinni!?😱😓😰

Mutta onneksi ei😂
Se oli vaa menny pirstaleiksi ku mun vanhemmat ajo bussiaseman ohi xD
Vau mitäköhän draamaa meidän autol oli ton bussiaseman kaa?😏ero?😏😱

Tän postauksen olin alunperin suunnitellut julkaisevani jo eilen mut sit se ei ollu vielä valmis nii päätin mennä nukkumaan sen viimeistelyn ja julkaisemisen sijaan xDD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti