torstai 1. syyskuuta 2016

Tracon viikonloppu tulossa ja procastinointia..m

Heip.
Tracon alkaa siis lauantaina ja päättyy sunnuntaina 18.. Olen toista kertaa coniin menossa ja ekaa kertaa koko viikonlopuksi sekä myöskin eka kerta kun cossaan ketään!! Coni viikonloppu tavallaan alkaa jo perjantaina, eli huomenna kun meen kaverille yöksi ja sitten aamulla kyyti lähtee sieltä. Ihan sika jännittävää!!

  Lisäksi kasa läksyjä pitää saada tehtyä ja palauttaa maanantaina. Niitä eilen tein ja tänään prokrastinointi(=laiskottelu,tärkeiden asioiden tekemättä jättäminen) valtasi minut ja en sit tänään ole tehnyt läksyistäni mitään!!!😱

Voi vittu olen pulassa....

Mutta olen saanut sentään pakattua. Huomatkaa mun tärkeysjärjestys heh heh 😊😅. Pelasin jopa pokemon go:ta puistossa koulun jälkeen varmaan ainakin tunnin sen sijaan että olisin mennyt kotiin suoraan läksyjä tekemään..😫. Noh, se kohotti mun mielialaa joten mikäs siinä^^.

Kello on jo sen verran että mietin että teenkö läksyjä nyt vai paniikissa huomenna ennen koulua tai koulun jälkeen 😅.

  Eilen kävin pauliinan kanssa uimassa taas ja oli kiva. Onnistuin vaan jollain ihmeellä saamaan jalkaani krampin. Se oli kipeä varmaan ainakin kymmenen minuuttia ja kyllä mä huusin! 😨.

  Muttah mukavaa illanjatkoa ja viikonloppua teille kaikille x3

5 kommenttia:

  1. Siis vähänkö oot kirjoittanut yän hyvin huomioon ottaen kuinka nopeesti sait tän aikaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti x3 Ihmettelin samaa kun sain tekstin valmiiksi ja aloin katsella sitä ja huomasin pituuden O.o

      Poista
  2. Siis vähänkö oot kirjoittanut yän hyvin huomioon ottaen kuinka nopeesti sait tän aikaan!

    VastaaPoista
  3. Mil tasol oot pokemonis? Entä paljo sul on pokemonei ja mikä on parhain ?

    VastaaPoista
  4. Heips Anonyymi ja anteeksi myöhäinen vastaukseni. Olen pokemonissa 10 levelillä ja parhaimmat pokemonini ovat nyt noin 100-300cp luokkaa. Vahvimmat taitavat olla noin 280cp Oddish ja Psyduck.

    VastaaPoista