sunnuntai 25. syyskuuta 2016

Sunnuntaaai~~

Tänään olin siis tanjan, jota usein kutsub tantaniksi, kanssa. Tästä alapuolelta voit lukea vähän meidän tämänpäivän fiiliksistä.

Tantanin fiilikset: Mou. Oli kivaa ja sain pokemoneja ja kamaa pokestopeilta :3 Ja saatiin lisäksi paljon valokuvia :3.

Lauran fiilikset: Moi. Tänään siis valokuvattiin taas ja ruska on taas upea. Toivottavasti kuvissani ei ala olla liikaa toistoa...Pelasin itsekin tänään pokemon go:ta tosin vain lyhyen aikaa. Sain tavaraa parilta pokestopilta kävellessä sekä yhden horsean napattua. Olen yhä tosin level kymmenen...nyyh. 😔. Olin tänään todella väsynyt, mutta en tiedä miksi. Tarvitsen varmaan taukoa valokuvauksesta joksikin aikaa....Mun pitäisi alkaa venyttelenään useammin koska hartiat ovat jatkuvasti jumissa mutta motivaatio ollut nolla...👌siis hyvin menee. Olen nyt viime aikoina nähnyt kaupoissa olevan aoha ride/ao haru ride nimistä mangaa myynnissä. Olen nähnyt siitä amv eli anime musiikkivideoita youtubessa mutta sarjaa en ole mangana lukenut tai animea katsonut. Haluaisin kumminkin lukea tai katsoa sarjan jossain vaiheessa mutta tällä hetkellä mangan ostaniseen ei ainakaan ole varaa :( . Haluaisinkin nyt teiltä lukijoilta kuulla mielipidettä sarjasta ja oletteko katsoneet/lukeneet sarjaa tai kiinnostaisiko teitä sarja? Olen nyt viime aikoina ollut myös tavallista innostuneempi silmämeikin tekemisessä ulos mentäessä että saa nähdä huomaako sitä joidenkin blogi postausten kuvista..030. Mites teidän lukijoiden viikonloput on menneet? Ja mukavaa alkavaa viikkoa teille kaikille ja tsemppiä huomiseen maanantaipäivään =)

1 kommentti:

  1. Mulla on ollut mahtava viikonloppu! Tosta mangasta en osaa hirmuisesti sanoa. Mutta vaikutit olevan innossasi siitä! Mutta siis haluan kiittää sinua viel täällä siitä musta otetusta kuvasta!!! Tykkään niin paljon siitä! Kiitos!

    VastaaPoista