lauantai 24. syyskuuta 2016

Perjantain ja lauantain menoa ja meininkiä

Lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna mulla on viime ollut aikoina paljon stressiä. Kuitenkin olin eilen marian ja pauliinan kaa ja tänään taas pauliinan kaa. X33. Ja kavereiden kaa oleminen siis vaa niin huojensi ja helpotti mun oloa x33.
  Pauliinan kaa kuvailtiin eilen tosi tosi paljon ja niitä kuvia ja mahd.videoita tulee varmaa jossain vaiheessa mun tai pauskin blogiin tai molempiin. Pauski eilen kans kehu mun kuvaustaitoja mikä oli kiva kuulla. Ja pauski kans anto mun eilen kokeilla ottaa kuvia sen järkkärillä joka oli siiis tosi super kivaaa!:D x33 . Otin kuvia tietty myös omalla kännykameralla x33.

  Tänään taas minä ja pauski käytiin pressossa kahvilla ja mä join minttukaakaon x33 ja pauski taas itse otti cappuccinon.:3

Noh..joka tapauksessa oltiin jo molemmat menossa kotiin.kun yhtäkkiä huomattiin et bridget jones' baby leffa alkaa niinku viiden minan sisällä ja aloin kiljuu ja siis ihan pakkohan meidän oli mennä katsomaan se ihan näin out of the blue x33.

Ja siis sen leffan aikana mä ja pauski röhötettiin naurusta niin paljon xD ja siinä oli sellasii aaaws söpöö hetkii x33 ja sellasii surullisii kohtii :( ja neula!!😱😱

Sitten kun tulin kotiin niin ilahduin kun huomasin et äiti oli keittänyt mulle muumi olet ihana teetä x33

1 kommentti:

  1. Siis!!! Vähänkö hyvä teksti. Ja kiva kuulla, et tykkäsit käyttää mun järkkäriä! Ehkä sä pääset jatkossakin kuvaamaan sillä!

    VastaaPoista