keskiviikko 15. kesäkuuta 2016

"Villit" juhlat!:D

Eilen olin marian kanssa!:D
Lisäksi täytin myös 21 vuotta 😊.
Marian kanssa siis postcrossattiin ja tuunasin fandom ja ship vihon kannen😊😄.
Sit me käytiin yhdellä hiekkamontulla kävelemäs. Loiskittiin jalkojamme viileässä vedessä, ihailimme maisemia ja piirsimme kalliolla veden äärellä😄.

By the way tänään sain viimein mun peruukin ja voin cossata mun omaa hahmoa Chikaa Traconissa syyskuussa!!😆😆. Sit mä juoksin ympäri pihaa ja taloa se peruukki pääs..😅. Ja se tunne kun eka vahingos laitoin sen peruukin väärin päin eli sen takatukan eteen ja sit olin silleen "mä en näe..!😵😫xD.
  Huomenna oon menos kaverin kaa katsomas warcraft eli wowi-leffaa😏

1 kommentti:

  1. Laita joskus lisää juttua tosta postcrossin jutysta. Ja korteista esim kuvia. Kiva postaus muutenkin

    VastaaPoista