maanantai 13. kesäkuuta 2016

BT4 favourites

Heippa taas pitkästä aikaa!:3
Eli tämän blogitiimipostauksen aiheena olisi favourites/suosikit. Joten tässä saatte kuulla paria asiaa, joista olen ollut kiinnostunut viime aikoina.

1. Undertale
Undertale on indie rpg eli roolipeli. Se eroaa muista pelaamistani peleistä siten että se jatkuvasti rikkoo niin sanotun "neljännen seinän" eli pelaaja ei välty pelissä tekojensa seurauksilta ja osa muista hahmoista tietää jos pelaaja on "resettanut" eli yrittänyt pelata jonkun kohdan uudestaan jos se ei aluksi onnistunutkaan. Aika pelottavaa vai mitä?

2. Cosplay
Olen syksyllä menossa toista kertaa coniin eri eräänlaiseen anime- ja manga fanitapahtumaan. Ja tällä kertaa aion kokeilla cosplayta ekaa kertaa. En tule näyttämään täysin cosplayaamiltani hahmoilta mutta ajatus on hauska ja jännittävä x3.

3. Lyhyet hiukset
Olen siis lukion tokalta vuodelta lähtien haaveillut lyhyistä hiuksista ja minulla on viimein, noin 2.5 vuotta tuon haaveeni alkamisesta kanttia tehdä se. Eli tämän kuun lopulla käyn leikkaamassa hiukseni x3

4. Skräppääminen
Olen siis ollut innostunut lehtiennleikkelystä ja haave-julisteiden ja skräppi-kirjan koostamisesta.

5. Postcrossaaminen.
Kaverini pitkän maanittelun jälkeen päätin viimein kokeilla sitä. Postilaatikkooni tässä pari päivää sitten kolahtikin yhden suosikki anime-sarja teemainen kortti ja olin niin intona siitä x33.

Kommentoikaa alas millaisista asioista olette itse nyt viime aikoina intoilleet~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti