keskiviikko 8. kesäkuuta 2016

Blogin nimi ja osoite muuttuu...

Heips.
Blogger on nyt viime aikoina testaillut mun hermoja , koska aina kun yritän kännyllä tai tietokoneella mennä mun blogiin esimerkiksi tekemään hallinnollisia asetuksia kuten katsoa minkä verran mulla on lukijoita ja miettii miltä banneri näyttää ja laittaisko kuvia niin en pääse blogisivulle ollenkaan. D: Vaan tulee joku google juttu jonka ohitse en pääse.

  Aion siis vaihtaa blogin nimen ja url osoitteen ja mahdollisesti kirjoittaa postauksia suomen lisäksi myös englanniksi jos jaksan. Tulevassa blogissa aion myös kertoa tulevasta conista ja ensimuutosta yms.joten kannattaa pysyä kuulolla x3 . Saatan vielä postata pari kertaa ennen uutta blogia tai sitten sen puolelle. Älkää huoliko laitan tänne kyllä sitten postauksen uuden blogin nimestä ja urlista kunhan oon päättänyt ne x).

  Oh ja ois kiva jos linkkaisitte blogejanne alas kommentteihin et saisin vähän lukemista;-). Mulla alkaa meinaan lukemisesta olla vähän pulaa..xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti