tiistai 10. toukokuuta 2016

BT#2 faktoja minusta

Tästä lähtien nimeän kaikki blogitiimin aihepostaukset BT. Eli sovittiin että kerrotaan itsestämme tällä kertaa.
Eli...:)
1. Tykkään piirtää
2. Täytän kesällä 21 vuotta
3. Olen tyttö
4. Tykkään laulaa mutten muiden kuullen
5. Olen puhelias
6. Olen otaku
7. Käyn tällä hetkellä luksian yllioppilaslinjan lähistä.
8. Suunnitteilla muutto kaverin kanssa syksyllä B))
9. Tykkään musiikista, olen siitä riippuvainen
10. Minulla on pähkinän väriset silmät (eli vivahteita vihreästä,ruskeasta ja sinisestä)
11. Ekologisuus ja tasa-arvo ovat minulle tärkeitä arvoja.
12. Lempiartisteja:Tykkään aika monenlaisesta musasta ja se yleensä vaihtelee mun mielialan mukaan mutta nää bändit on ja pysyy. :). Linkinpark,falloutboy,two steps from hell, thousand foot krutch.
13. Lempianime/mangasarjoja: Naruto ja Inuyasha on ekat katsomani sarjat. Niiden lisäksi ao no exorcist(blue exorcist) ja noragami on huippusarjoja! Eräs nettiystäväni sai minut innostumaan durarasta. Bleachiäkin tykkäsin seurata (Ichigo's smezy eyes @_@), mutta se jotenkin jäi.
14. Tmnt(2003,2012)&minions all the way!:D
15. Meikkaan harvoin
16. Lempivärejäni ovat keltsu,turkoosi,persikka ja oranssi.
17. Inhokkivärejäni on lila ja shokkipinkki.
18. Tykkään olla ulkona, mutten yleensä jaksa olla koko päivää ulkona.
19. Olen tehnyt vapaaehtoistyötä.
20 Olen ollut hautasmaalla kesätöissä 👻

1 kommentti: